06 April 2008

Aduhai Sufiah, jauhnya kau menyimpang

Sufiah Mengaku dia Sangat Suka Jadi Pelacur!

Pengakuan yang aku rasa memang setan dan bengong dari budak Sufiah. Jika korang nak baca satu lagi wawancara atau interview yang aku rasa dibayar dengan harga mahal kepada Sufiah.

Aku malas nak cakap banyak sebab aku pun bukan budak baik sangat. Aku still ada kejahatan dan sudah berbuat apa yang aku mampu. Tapi tidaklah sampai berbangga dengan pekerjaaan yang orang kata HINA sejak zaman nabi sehingga ke zamam ITC ini.

Ohh. Mentang-mentang internet ni medium penyebaran paling laku dan paling cepat. Ko fikir ko leh cakap sesuka hati ek? Aku tak tahulah mengapa aku bangun je hari ini aku rasa cam tak best. Sufiah memang wat kita sakit hati. Sudahlah kita kesian dengan keadaan dia. Tapi sekarang, dia leh wat pengakuan dan pendedahan berani dari gambar-gambar seksi dia.

Making galak la propaganda barat dan wartawan kat situ mencungkil rahsia budak pempuan yang aku rasa dah tak betul. Memang ada skru tertinggal kat Malaysia ni sampai camtu sekali pengakuan beliau hari ini.

Dalam hati. Kalau aku di sana, memang aku cari budak Sufiah ni. Masalahnya aku di Malaysia dan punye banyak tugas yang perlu aku laksanakan sebagai seorang anak, pekerja, blogger, pencinta wanita dan pengemar wang. So, aku mengaku bahawa aku tidak ada kuasa untuk pergi ke sana untuk berjumpa Sufiah. Jika kamu orang semua berdekatan dengan dia. Pergilah korang lempang sedas atau dua das bagi pihak aku. Walaupun hukuman itu sangat ringan tapi mungkin mampu menyedarkan budak tak sedar diri ini.

http://earncent.com/blog

No comments:

Post a Comment