LagiBerita
Sinar Harian | Malaysiakini | CariGold | Utusan | Mstar | BHarian | HMetro | Kosmo | Astro Awani | Harakahdaily | Bernama | Malaysian Digest | Keadilan | Mynewshub | SemasaPost (V) | Malaysiakini (Vid) | MediaRakyat (Vid) | Google | E-mail | Video | Blogger
eXTReMe Tracker

07 August 2015

Tidak perlu tahu dana parti, yang penting cukup, kata ahli MT Umno

Admin | 2:29 PM |
Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob menegaskan bukanlah satu keperluan bagi Umno mendedahkan dari mana datangnya sumber kewangan parti, kerana yang paling penting dana berkenaan cukup untuk perbelanjaan pilihan raya.

Ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno itu berkata, dasar berkenaan sudah terpakai sejak kepimpinan Umno sebelum ini dan persoalan dana parti juga tidak pernah dibangkitkan di peringkat negeri.

"Saya dah hadapi beberapa pilihan raya dan pengerusi perhubungan negeri tidak pernah pun memaklumkan berapa jumlah negeri dapat sumbang – 7 Ogos, 2015.

7 comments :

  1. Janji cukup? Punca tak payah nak tau......?
    Apa punya pemimpin macam neh... pakai duit kenalah tau puncanya. Buatnya punca duit tu dari jual arak macamana? Kalau punca duit rompakan macamana? Kalau punca duit rasuah macamana? Nak tibai semacam jugak? Nasib baik la duit tu punca orang dermaaa!!

    ReplyDelete
  2. Mampus malaysial.ramai menteri guna kepala lutut.otak ada tapi akal menipu ada .

    ReplyDelete
  3. Jangan kamarhkan dia ,kita makan suap melalui mulut tetapi dia makn suap melalui buntut

    ReplyDelete
  4. Dah namanya penyamun, terima apa saja wlpon taik...

    ReplyDelete
  5. Penjilat backup penyamun ,elok la tu...kalo duit tu dari persatuan kandang ba alip ba ya camne? makan kat bontot .kentut kat mulut la...he..he...patut la dah busuk se malaya bila bcakap org dah x percaya.

    ReplyDelete
  6. Aku benci orang n parti yg lagi terang dan bersuluh serta cerah., lagi nak menipu (memperbodohkan orang ) - top of the list is ahmad mazlan pointer 3.85 tiga suku dan seangkatan mereka. Nanti hangpa, kami kan ajar hangpa lebih dari separuhnya nyawa , Gasak Sampai Tertiarap

    ReplyDelete