04 July 2015

Gadis tersipu malu KJ tolong angkat beg

KUALA LUMPUR, 3 Julai: Seorang gadis dari Ipoh terkejut, apabila melihat lelaki yang membantu mengangkat begnya ketika berada dalam penerbangan kelas ekonomi di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang.

Dia langsung tidak menyangka lelaki budiman itu adalah Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin.

Jasmine Chan Kit Mun melalui akaun Facebooknya memuat naik gambar selfie dengan Khairy yang disertakan keterangan gambar menceritakan kejadian itu.

Menurut Chan, selepas pesawat berkenaan mendarat, dia cuba menurunkan begnya dari ruang simpanan bagasi dalam pesawat berkenaan.

“Saya memang memerlukan seseorang untuk membantu saya mengeluarkan beg dari tempat letak beg, selepas pesawat mendarat.

“Siapa tahu, lelaki budiman yang membantu saya ialah En YB Khairy Jamaluddin yang menaiki penerbangan kelas ekonomi sama dengan saya,” katanya.

Catatan itu menerima 550 like dan dikongsikan 20 kali, selepas enam jam dimuat naik ke Facebook.

Tambah Chan, selepas menurunkan beg dari ruang simpanan bagasi, Ahli Parlimen Rembau itu membantunya mengangkat beg itu keluar dari pesawat.

“Saya rasa agak malu, apabila seorang menteri membantu saya mengangkat beg,” katanya. - TRPost

No comments:

Post a Comment