23 October 2013

Pegawai Bank Maut Ditembak Pengawal Keselamatan

PETALING JAYA: Seorang pegawai bank mati di tempat kejadian setelah ditembak oleh seorang pengawal keselamatan yang berkerja di bank yang sama tempat beliau berkerja, di Subang Jaya.

Mangsa, Norazita Abu Talib, dikatakan telah ditembak di kepala semasa membuka pintu bilik kebal ketika beliau didakwa ditembak oleh pengawal keselamatan yang bersenjata.

Pengawal keselamatan terbabit yang turut bersama dengannya ketika membuka peti besi di bank itu berjaya melarikan diri dengan sejumlah wang tunai. Polis sedang menyiasat kejadian itu. - Mstar

SUBANG JAYA - Seorang pegawai bank maut ditembak di bahagian kepala oleh pengawal bank yang sama dalam satu kejadian rompak di Jalan USJ Central 2 di sini petang tadi.

Dalam kejadian pada pukul 6.16 petang itu, mangsa Norazita Abu Talib, 37, dipercayai dipaksa oleh suspek yang bersenjatakan senapang patah untuk membuka peti besi berisi wang di bank berkenaan.

NORAZITA bersama anak perempuannya.
Sumber polis berkata, sebaik sahaja mangsa membuka peti berkenaan, suspek yang berumur 37 itu kemudiannya telah melepaskan satu das tembakan dan mengenai bahagian kiri muka mangsa.

"Suspek yang dipercayai bersekongkol dengan seorang lagi lelaki kemudiannya melarikan diri menaiki sebuah motosikal dengan sejumlah wang yang masih belum dikenalpasti jumlahnya," ujarnya ketika dihubungi.

Ketika kejadian, terdapat lima individu berada di dalam bank berkenaan termasuk suspek. - KOSMO!


Masa untuk memburu.