22 November 2013

'Pelajar', 'Jururawat' Dan 'Pembantu Rumah' Ditahan Dalam Serbuan Di Pub

PETALING JAYA: Polis menahan "pelajar sekolah", "jururawat" dan "pembantu rumah Perancis" dalam satu serbuan di sebuah pub di Jalan C180/1, Cheras Selatan, yang mana wanitanya memberi layanan kepada pelanggan lelaki dengan berpakaian seragam.


Lapan anggota dari Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) melakukan serbuan dan menahan 21 pelayan pelanggan (GRO) yang memakai pakaian seragam semasa operasi pukul 11.30 malam Rabu.

Pegawai D7 Inspektor Mohammed Jais berkata mereka menahan 20 warga Thailand dan seorang warga Laos yang semuanya memegang pas lawatan sosial di sini.

"Ia satu serbuan yang menarik. Sesetengah wanita memakai pakaian pembantu rumah berwarna hitam dan menghidangkan alkohol.

"Mereka cuba untuk berlari dan bersembunyi di dalam bilik rahsia yang disembunyikan dengan cermin apabila kita membuat serbuan ke dalam.

"Tiga wanita berjaya melarikan diri ketika serbuan itu," katanya, Khamis.
Inspektor Mohammed berkata pub itu telah beroperasi selama kira-kira lima bulan dan wanita terbabit mengenakan caj RM50 kepada pelanggan untuk bersama mereka yang beruniform selama satu jam.

"Kami merampas beberapa pakaian seragam, termasuk pakaian anggota polis, pembantu rumah Perancis, jururawat, kelasi dan pakaian murid semasa operasi," katanya. - Mstar

No comments:

Post a Comment