30 August 2011

Pandu uji kereta Nissan, bawa pulang Grand Livina


KUALA LUMPUR – Seorang pegawai perubatan, Dr. Aida Adlina Anuar, 27, membawa peluang sebuah kenderaan pelbagai guna Nissan Grand Livina bernilai RM86,738 menerusi kempen Pandu Uji dan Menang Nissan pusingan pertama anjuran Edaran Tan Chong Motor Sdn. Bhd. (ETCM) baru-baru ini.

Aida yang kini bertugas di Kuala Lipis, Pahang menyifatkan kemenangan tersebut sebagai tuahnya bersesuaian dengan sambutan hari raya pada tahun ini.

“Kenderaan baharu ini akan digunakan oleh ahli keluarga saya di kampung yang terletak di Seremban, Negeri Sembilan,” katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan ETCM di sini baru-baru ini.

Mengulas mengenai kempen berkenaan, Pengarah Eksekutif ETCM, Datuk Dr. Ang Bon Beng berkata, pihaknya sangat berbesar hati di atas sokongan yang diberikan rakyat Malaysia terhadap kempen tersebut.

“Kempen Pandu Uji dan Menang Nissan diteruskan dengan pusingan kedua yang bermula pada 1 Ogos hingga 30 November ini yang menawarkan hadiah utamanya iaitu sebuah Nissan Sylphy,” katanya. - Kosmo

No comments:

Post a Comment