29 August 2011

Abang Jem jual kopi


SY Trading Entertainment yang diterajui penyampai radio terkenal, Salih Yaacob akan melancarkan produk minuman berkhasiatnya, SY Cafe iaitu kopi putih campuran yang bermutu tinggi dengan cita rasa dan aroma menyegarkan pertengahan September depan.

Salih atau lebih mesra dengan panggilan Abang Jem yang juga bertindak sebagai pengarah urusan syarikat berkata, beliau akan melancarkan produk berkenaan pada 15 September ini dan produknya didatangkan dalam tiga bentuk pembungkusan iaitu 18 peket sekotak, 4 peket sekotak (kotak mini) dan juga papan khas untuk jualan di restoran dan kedai makan.

Beliau berkata, penghasilan SY Cafe adalah untuk berkongsi rahsia kesihatan dan tenaga berpanjangan dalam menjalani kehidupan yang aktif dan produk itu diperkaya dengan herba ekstrak berkualiti seperti Tongkat Ali, Cordyseps, Tribulus dan Maca.

“Bagi kotak 18 peket, ia dijual dengan harga dibawah RM30 manakala bagi kotak mini di bawah harga RM9 dengan sasaran jualan kira-kira 5 juta peket produk ini sepanjang tahun ini sama ada bagi pasaran dalam dan luar negara.

“Keberkesanan kopi ini sangat hebat terutama untuk kecergasan dan kekuatan mental serta fizikal yang mampu menjadikan anda lebih bertenaga, peka serta dan sihat sepanjang masa selain rasanya yang sedap,” katanya.

Menurutnya, pihaknya juga akan mengeluarkan satu lagi produk eksklusif iaitu ‘SY...Cappuccino plus Kolagen’ dalam masa terdekat yang mana produk terbabit mengandungi 100 peratus kolagen asli dengan setiap peket mengandungi 10,000 miligram kolagen. Selain itu, katanya, pihaknya yang mempunyai kilang penghasilan produk di Skudai, Johor itu juga akan mengeluarkan beberapa produk lain seperti kordial, serbuk kari dan teh herba yang ternyata berkhasiat dan sedap.

Orang ramai yang berminat untuk menjadi pengedar atau stokis bolehlah segera menghubungi pihak pengurusan syarikat itu iaitu Nurul (017-6091677), Shah (017-2754900) dan Razak (010-4259975) untuk keterangan lanjut. - Mymetro

No comments:

Post a Comment