11 October 2009

Mat Hasan akan menangis

Kita sudah lihat bagaimana kuasa ahli telah berjaya menyingkirkan presidennya kerana salah guna kuasa dalam menguruskan parti. Kesedaran yang serupa juga perlu dilakukan Bagan Pinang dalam saat-saat terakhir ini untuk membersihkan BN dan Umno daripada terus dibelenggu gejala rasuah yang dibawakan Mat Isa Toksid yang telah terbukti bersalah dan belum dihadapkan kemuka pengadilan nasional. Mat Hasan berada dalam delima.

Kita telah lihat bagaimana kaum india di Malaysia telah menyingkirkan keunggulan MIC dengan menubuhkan Maakal Sakhti yang dilancarkan Najib Tun Razak dengan cemerlangnya hari ini. Kuasa untuk memilih dan menentukan masa depan perlu dilakukan sebaiknya Bagan Pinang untuk menyelamatkan Negeri Sembilan dilanda ISONAMI yang akan menyusahkan ramai orang terutama MB Mat Hasan. Selamatkan jawatan Mat Hasan daripada diganggu gugat nanti oleh Mat ISANAMI.

Sanggupkah rakyat Negeri Sembilan melihat kucar kacir berlaku sebagaimana kemelut yang meklanda Terengganu Darul Runtuh? ISA TOKSID bakal membawa malapetaka ke seluruh negeri Sembilan jika tidak disekat kemaraannya. Bagan Pinang penentu kepada bangun atau rebah BN Negeri Sembilan nanti. Jika BN menang bererti kecoh kemudian hari kerana nafsu Mat Isa memang memuncak untuk menjadi MB Negeri Sembilan semula.

Jika BN kalah semuanya akan selamat. Mat Isa akan senyap dan mat hasan akan tidur lena nanti. Bantulah Mat hasan supaya tidak menangis kemudian hari dengan memberikan undi kepada calon Pas. Siapa dia calon Pas itu tak penting, yang penting ialah misi untuk selamatkan Mat Hasan daripada menangis kemudian hari dengan menyekat kemaraan Mat ISANAMI.

Kalau Pas menang pun Pas takkan dapat memerintah Negeri Sembilan. Ia tidak sedikit pun akan memberi kudis kepada BN. Undi BN dapat rasuah dan rugi kemudian hari. rakyat bagan pinang kena bersatu TOLAK MAT ISA kerana MAT HASAN tidak boleh menentang secara terangan nanti bahatya pulak. Kesiankan Mat Hasan klerana berada dipersimpangan delima yang parah. Tolak Mat Isa dan Undi Pas Pendapatan, Undi BN Sesal Kemudian Hari. - Sinar Harian

No comments:

Post a Comment