30 September 2008

Janji Nasrudin berikan yang terbaik ~ Kosmo

NUSA TENGGARA BARAT (MATARAM) - Pemuda yang bertanggungjawab melarikan Noor Fadilah, Nasrudin Dahrom, 24 ke Lombok Timur dekat sini berjanji akan memberikan yang terbaik dan tidak akan sia-siakan bakal isterinya itu kerana dia amat mencintainya.

Dia memberitahu Kosmo!, perbuatan melarikan Noor Fadilah adalah jalan terbaik untuk berkahwin dengannya setelah hubungan mereka tidak mendapat restu bakal mentuanya.

"Sebenarnya saya juga kasihan dengan bakal mentua saya, saya tidak mahu mereka bimbang dengan Fadilah, saya berjanji akan memberikan kebahagiaan kepada Fadilah dan tidak akan sia-siakan hidupnya.

"Saya juga mahu mereka sendiri datang melihat keadaan hidup Fadilah, di sini saya buka kedai dan Fadilah sendiri yang akan menguruskan kedai ini yang terletak sebelah rumah ini sahaja,'' ujarnya.

Ibu Nasrudin, Romini pula memberitahu, mereka sekeluarga sudah menganggap Fadilah sebagai anak mereka sendiri dan berharap bakal besannya dapat merestui perkahwinan mereka.

"Saya suka sekali dengan Fadilah, saya sudah anggap dia sebagai anak kandung saya sendiri, semua keluarga di sini juga gembira dan mahu melihat kedua-dua mereka bahagia,'' ujarnya.

Selepas pertemuan tersebut wartawan Kosmo! turut berjumpa secara peribadi dengan Fadilah dan beliau sekali lagi yakin dengan keputusannya untuk berkahwin dengan Nasrudin.

www.kosmo.com.my

* Semasa belum kahwin dan semasa muda, senanglah berjanji akan menjaga tetapi masa akan menentukan.

No comments:

Post a Comment