04 August 2021

'Tiada isu peletakan jawatan' - Muhyiddin

"Dalam majlis menghadap pagi ini, saya telah menyembah maklum kepada Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong bahawa saya telah menerima sejumlah surat akuan daripada Ahli- Ahli Dewan Rakyat yang meyakinkan saya bahawa saya masih mempunyai kepercayaan majoriti Ahli Dewan Rakyat pada masa ini.

Sehubungan itu, peletakan jawatan saya di bawah Perkara 43(4) Perlembagaan Persekutuan adalah tidak berbangkit." - Muhyiddin

Sumber : Astro Awani

COVID-19: Rekod paling tinggi, negara catat 19,819 kes baharu

KUALA LUMPUR : Penularan wabak COVID-19 dalam negara terus menyaksikan peningkatan apabila dalam tempoh 24 jam lalu, sebanyak 19,819 kes baharu direkodkan sekali gus menjadikannya paling tinggi dalam sejarah sejak pandemik ini melanda dunia umumnya dan Malaysia khususnya.
 
Pertambahan angka berkenaan juga sekali gus menjadikan jumlah keseluruhan kes COVID-19 dalam negara ini sebanyak 1,183,110. 
 
Sumber : Astro Awani
 

Muhyiddin hilang majoriti, Umno hantar surat pada Agong

PAS Beri Sokongan Penuh Kepada PM, PN  

Kesemua 18 Ahli Parlimen Pas tetap menyokong pentadbiran kerajaan Perikatan Nasional (PN) serta Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin. Ketetapan itu diambil dalam mesyuarat tergempar malam tadi susulan penarikan sokongan oleh UMNO terhadap PN dan juga Tan Sri Muhyiddin.

 

Saya tak idam jawatan PM  

 

BARU MUHYIDDIN UMUM MASIH PM SAH, SEORANG LAGI MENTERI KABINET BAKAL LETAK.JAWATAN!!

INI MEMANG DASHYAT!!! MUHYIDDIN KENA TERIAK!!! MUHYIDDIN LETAK JAWATAN!

No comments:

Post a Comment