21 December 2015

Pertikai anjing, pengurus pentas Awani parah ditikam

Mohd Hawari Zakaria diserang tujuh lelaki di kediamannya di kondominium PV2 Platinum Hill Jumaat lepas. - See more at: http://www.themalaymailonline.com/projekmmo/berita/article/pertikai-anjing-pengurus-pentas-awani-parah-ditikam#sthash.2Zyvg43Z.dpuf
KUALA LUMPUR, 21 Dis — Pengurus pentas Astro Awani berada dalam keadaan kritikal selepas ditikam, dipercayai berselisih faham mengenai anjing yang dimiliki penghuni pangsapuri sama di Setapak.

Mangsa, Mohd Hawari Zakaria diserang tujuh lelaki di kediamannya di kondominium PV2 Platinum Hill 11.30 pagi Jumaat lepas, lapor akhbar Malay Mail hari ini.

Polis menahan dua lelaki pada Sabtu dan memburu lima suspek lain terlibat dalam insiden itu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Zainuddin Ahmad berkata dua suspek itu diberkas di Setapak pada jam dua petang.

“Dua lelaki itu merupakan penganggur ditahan reman sehingga Rabu bagi membantu siasatan sementara kami memburu suspek lain yang terlibat dalam serangan,” katanya.

Zainuddin berkata kes itu diklasifikasikan mendatangkan kecederaan dengan sengaja menggunakan senjata dan memiliki senjata tajam.

Mangsa kini dilaporkan berada dalam keadaan stabil namun masih berada dalam pengawasan unit rawatan rapi di Hospital Kuala Lumpur. - themalaymailonline.com

No comments:

Post a Comment