20 December 2015

PERKASA sindir Umno sibuk dengan Krismas

Datuk Ibrahim Ali hari ini menyindir Umno susulan ketiadaan wakil parti Melayu itu di persidangan agung tahunan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA).
Sebaliknya presiden pertubuhan itu memuji PAS kerana menghantar wakil ke persidangan hari ini dengan diwakili, Setiausaha Agung, Datuk Takiyuddin Hassan dan Pengarah Pilihan Raya Datuk Mustafa Ali.
Ibrahim berkata ketiadaan wakil Umno di persidangan pertubuhan itu kali ini mungkin terlalu sibuk membuat persiapan bagi menyambut Hari Natal, Jumaat depan.
"Kita telah menghantar surat jemputan kepada Umno dan kemudian hantar jemputan melalui tangan kepada setiausaha agung dan ketua penerangan Umno kerana bimbang apabila wakil PAS datang mereka cakap mereka tidak dijemput.
"Mungkin Umno sibuk nak sambut Krismas," katanya semasa ucapan aluan di Persidangan Agung Tahunan Ke-6 PERKASA pagi ini.
Katanya, beliau telah menghantar jemputan kepada semua parti politik untuk hadir kecuali DAP, namun yang hadir ialah parti myPPP, PAS dan Parti Ikatan Rakyat Malaysia (IKATAN).
"Kita jemput semua parti-parti politik untuk hadir (persidangan Agung Tahunan PERKASA), kecuali DAP," katanya. - Mkini

No comments:

Post a Comment