26 September 2011

Lelaki dihentak guna botol arak

AMPANG: Gara-gara mabuk sekumpulan lelaki bertindak di luar kawalan apabila membuat kacau di sebuah restoran di Pandan Indah, di sini, kelmarin, malah hilang kawalan apabila membelasah seorang lelaki dengan kerusi dan botol arak menyebabkan dia menerima 21 jahitan di kepala.

Dalam kejadian kira-kira jam 4 pagi itu, mangsa berusia 24 tahun yang minum di situ terkejut apabila enam lelaki tidak dikenali dalam keadaan mabuk menyerangnya.

Malah, mangsa tidak sempat menyelamatkan diri menyebabkan kepalanya dihentak dengan botol, malah turut dibaling dengan kerusi.

Menurut sumber, kumpulan lelaki terbabit mendakwa mereka samseng dan mengugut pelanggan di situ supaya jangan melawan jika tidak mahu diapa-apakan.

“Mangsa yang berdarah di kepala cuba melarikan diri, namun gagal apabila suspek mengepungnya sebelum memukulnya beberapa kali.

“Selepas beberapa minit membelasah mangsa, kumpulan terbabit melarikan diri menaiki sebuah kereta,” katanya.

Sumber berkata, mangsa yang kesakitan buntu punca dia dibelasah suspek kerana sebelum ini mereka tidak pernah berjumpa.

“Akibat kejadian itu, dia cedera di kepala dan badan serta menerima rawatan di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia dengan 21 jahitan di kepala.

“Bimbang kejadian itu berulang, mangsa pergi ke Balai Polis Pandan Indah untuk membuat laporan kejadian itu,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin mengesahkan menerima laporan kejadian itu dan siasatan lanjut dijalankan. - Mymetro

No comments:

Post a Comment