25 April 2010

Rakyat Hulu Selangor Digesa Sekat Kemasukan Pengundi Hantu

KUALA KUBU BAHARU 24 April - Ketua Angkatan Muda KEADILAN, Shamsul Iskandar Mohd Akin menyeru agar rakyat Hulu Selangor berjaga dan menyekat kemasukkan pengundi hantu untuk memenangkan calon Barisan Nasional pada pilihan raya kecil esok.

"Saya dapat maklumat bahawa ada 35 buah bas yang digunakan untuk membawa pengundi hanti bagi membantu Barisan Nasional memenangi pilihan raya kecil kali ini.

"Bas tersebut akan masuk melalui tol Tanjung Malim dan akan dibawa ke tempat-tempat yang telah mereka tetapkan. Apa yang kita mahu penduduk Hulu Selangor yang ada pada malam ini jangan balik kita sekat kemasukan mereka dari segenap sudut bagi menyekat pencerobohan mereka," kata Shamsul pada ceramah perdana di Stadium Mini Kuala Kubu Baharu di sini.

Beliau berbangga dengan kedatangan penyokong Pakatan Rakyat pada malam ini dan menyifatkan ia sebagai tanda kemenangan Pakatan Rakyat.

"Kalau macam ini sokongan rakyat kepada Pakatan yang saya rasa kehadiran seramai 30,000 orang, saya rasa ini isyarat kemenangan kita esok dengan majoriti yang besar.

"Sokongan padu ini jelas rakyat sudah sedar dengan apa yang telah Barisan Nasional lakukan sebelum ini yang jelas telah menyebabkan rakyat tertindas.

"Ingat esok adalah hari yang amat penting kepada kita semua terutamanya penduduk Hulu Selangor selain isyarat kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak bahawa rakyat tidak lagi mendapat sokongan rakyat walaupun beliau merasa dia adalah Perdana Menteri yang popular," kata Shamsul lagi.

Shamsul menyatakan kita mahukan pemimpin yang ikhlas dan berperinsip dalam membawa perjuangan untuk rakyat bukan seperti calon BN yang secara terang telah berbohong mengenai kelayakan pendidikan yang beliau miliki. - SK

No comments:

Post a Comment