10 February 2010

Raya Cina dulu baru sambung

11.00 am: Karpal menjawab :"Yang Arif, Saya rasa pihak pendakwa telah menguasai seni untuk mengulangi kenyataan?.

11.05 am: Karpal berhujjah "Anda menunjukkan gambar katil tetapi merujuk kepada biliknya?"

11.08 am: Yang Arif, kami telah membantah anggapan "tidak berpihak" yang dimaksudkan oleh Pendakwa.

11.10 am: Karpal meminta hakim untuk tidak menolak permohonannya. Karpal menyebut Kod Perilaku Hakim 2009.

11.14 am: Hakim berkata "Jelas saya tak dapat membuat keputusan saya hari ini... Boleh saya jumpa kedua-dua pihak di dalam kamar mahkamah?"

11.16 am: Kedua-dua pihak, pendakwa dan pembela menemui hakim di dalam kamar untuk menetapkan tarikh keputusan permohonan.

11.25 am: Hakim muncul. "Saya perlukan masa untuk menimbangkan permohonan kedua-dua belah pihak... Saya akan buat keputusan saya pada 18 Februari 2010".

Prosiding ditangguhkan sehingga selepas sambutan Tahun Baru Cina: 18-02-2010 - www.greenboc.blogspot.com

No comments:

Post a Comment