27 March 2009

Terima kasih kecam saya - Ibrahim Ali

PASIR MAS 27 Mac _ "Saya ucapkan terima kasih kepada Ketua Pemuda Pas Kelantan dan Pasir Mas kerana berceramah untuk mencerca saya."

Itu reaksi Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali berhubung cercaan dan dakwaan yang dibuat oleh kedua-dua pemimpin parti tersebut terhadapnya dalam satu ceramah perdana di Stadium Mini Pasir Mas di sini baru-baru ini.

Beliau berkata, sepatutnya kedua-dua pemimpin muda itu mencerca DAP kerana banyak tindakan parti tersebut yang jelas anti Islam dan Melayu.

"Kalau mahu jadi hero, Pas kena cerca DAP sebab Karpal Singh pernah berkata langkah mayat saya dulu kalau mahu laksana Islam dan DAP juga mahu menyamakan Islam dengan agama-agama lain.

"Saya tidak tahu sebab apa mereka cerca saya seolah-olah saya ahli UMNO sedangkan saya masih Ahli Parlimen Bebas yang tidak berparti, mereka hendak jadi hero pada pertandingan peringkat kawasan Pas tetapi tidak ada modal, jika begini orang Kelantan panggil 'pahlawan chetong (kole)'" katanya. - Utusan

* Tidak tahu atau buat-buat tidak tahu.

No comments:

Post a Comment