30 December 2008

Kate Winslet selesa berbogel

Aktres terkenal menerusi 'Titanic' dapat sokongan suami dalam filem terbaru

LONDON: Pelakon Britain, Kate Winslet, mempertahankan keputusannya untuk muncul dalam keadaan bogel dalam beberapa filem lakonannya sambil bertegas bahawa tindakan itu tidak bermakna beliau seolah-olah seorang pelakon filem lucah.

Pelakon berusia 33 tahun itu yang berkahwin dengan pengarah filem Revolutionary Road, Sam Mendes, berkata suaminya tidak melarang beliau berbogel kerana ia mampu menjadi 'tarikan' kepada filem berkenaan.

"Sudah tentu Sam tidak cemburu. Saya bukan pelakon filem lucah. Saya hanya berlakon dan saya tidak melakukan hubungan seks dengan orang lain untuk kerjaya filem saya. Sam tidak cemburu langsung, tidak sedikit pun, ia cuma perkara remeh bagi kami," katanya.
Ia diadaptasi daripada novel The Reader tulisan seorang profesor undang-undang dan hakim Jerman, Bernhard Schlink yang diterbitkan pada 1995.

"Saya berasa amat sukar untuk mengatasi rasa kurang yakin pada peringkat awal bagi melakonkan adegan dalam drama ini. Untuk menghidupkan watak Hanna Schmitz dalam drama ini adalah suatu cabaran hebat dan tanggungjawab yang besar," katanya. - BHarian

No comments:

Post a Comment