30 July 2008

Seekor anjing hanya akan mengikut kata tuannya yang memberi makan

Terkini : 29/07/08 Kesahihan laporan belum disahkan lagi

Laporan perubatan Saiful Bukhari Azlan oleh Hospital Pusrawi mengatakan bahawa tidak ada petunjuk yang menunjukkan Saiful di liwat – Pentadbiran Hospital akan membuat siasatan terperinci bagaimana laporan itu boleh diperoleh dan tersiar di media Internet - yang mana ini menunjukkan elemen kesahihan laporan – dengan polis pula mengatakan laporan itu bertujuan untuk mengganggu siasatan serta komen Wan Azizah dan kepimpinan lain baik NGO mahupun kepimpinan politik bahawa ini jelas satu konspirasi - Ezam hadir dengan mengatakan kesahihan laporan itu belum disahkan lagi.

Tindakan Ezam dengan kenyataan mengenai laporan itu belum sahih menunjukkan sikap Ezam yang sudah berubah. Apa pun Ezam sepatutnya berjiwa besar dengan mengatakan bahawa – kita biar siasatan lanjut dan sekiranya Anwar tidak bersalah pasti ada yang bersalah cuba menjatuhkan beliau – dan ini harus di teliti.

Namun Ezam dalam isu ini mengambil sikap tentangan – setelah beliau pernah berkata isu liwat yang baru ini tidak menghairankan saya. Apa pun Ezam nampak sudah kecil dalam politik ini dengan kenyataan seperti itu.

www.umno-reform2.com

No comments:

Post a Comment