30 January 2010

Kerja pembangkang terus tuduh UMNO - Najib

KUALA LUMPUR 29 Jan. - Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak menyelar tindakan parti pembangkang tanpa usul periksa terus menuduh parti itu sebagai pelakon utama dalam setiap kejadian buruk yang berlaku di negara ini.

''Ini kaedah yang biasa dilakukan oleh parti pembangkang... yang pertamanya mesti tuduh UMNO, belum ada apa-apa bukti tetapi terus tuduh UMNO. Ini adalah modus operandi mereka,'' katanya.

Perdana Menteri berkata demikian pada sidang akhbar selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) UMNO di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini hari ini.

Najib diminta mengulas dakwaan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali bahawa Pergerakan Pemuda UMNO terlibat dalam kes membakar gereja di sekitar Lembah Klang baru-baru ini.

Azmin berkata, beliau akan mendedahkan mereka yang terlibat dalam kes serangan itu dalam masa terdekat.

Selain Azmin, beberapa ahli pembangkang lain turut menuding jari kepada UMNO dalam insiden penemuan bungkusan mengandungi kepala babi hutan bersama satu baldi plastik berisi 30 keping wang RM1 di dua kawasan masjid di sini, dua hari lalu. - Utusan

No comments:

Post a Comment